בלוג
RSS

ההודעות בלוג '2018' יולי '

חדש! הצט של פייסבוק אצלך באתר!
פייסבוק השיקה את ה-Customer Chat שלה לבעלי אתרים, ומדובר בפריצת דרך משמעותית גם עבור פייסבוק וגם עבור בעלי האתרים, שמהיום יוכלו לתקשר עם הלקוחות בצורה מרובת פלטפורמות ולא רק בפייסבוק לחוד ובאתר לחוד.
איך ליצור באנר מנצח לחנות הווירטואלית שלכם בקלות!
אחד הדברים הקשים ביותר בחנות הווירטואלית היא לדאוג לניראות האתר. בדיוק בשביל זה יש את canva ו crello - שתי תוכנות עיצוב בענן פשוטות ונוחות שעושות את העבודה בחינם (או כמעט). מוזמנים לקרוא את המאמר ולהתחיל לעצב!
16 דברים שאתה חייב עבור החנות הווירטואלית שלך
הקמת חנות הווירטואלית חדשה לעסק שלך. מזל טוב! לא משנה אם הקמתם חנות הווירטואלית חדשה, או שאתם מתחזקים אתר ישן, מצורפת רשימה של 16 דברים חשובים לכל אתר אינטרנט או חנות ווירטואלית:
בחירת שם דומיין לחנות הווירטואלית שלך
שם דומיין (בעברית: שם מתחם) הנו צירוף של אותיות ומספרים המוקצים לשימושה של החברה, הארגון או אנשים פרטיים. כדאי להקדיש מחשבה ולבחור שם מתאים וקליט, מפני ששם הדומיין יהווה את סימן ההיכר שלכם ברשת. שם הדומיין הוא כתובת האתר שלך באינטרנט, לכן חשוב לבחור בשם טוב שמאופיין בתכונות הבאות:
הלו גוגל! אני פה! איך לרשום את החנות הווירטואלית החדשה בגוגל בקלות ובמהירות
כאשר חנות ווירטואלית חדשה עולה לרשת האינטרנט, לוקח לגוגל זמן לגלות אותה, ולאחר מכן בהמשך גם לאנדקס אותה. ללא עזרה פיסית תהליך זה עלול לקחת גם עד מספר חודשים מרגע העלאת החנות הווירטואלית לרשת. המאמר הזה יעזור לכם להאיץ את התהליך ב3 פעולות פשוטות
אז מה זה בעצם SSL ואיך זה גורם לאתר שלי להיות מאובטח יותר?
פרוטוקול SSL בא לפתור את הבעיה המוגדרת בשאלה הבאה: כיצד יכולים שני מחשבים לדבר ביניהם מבלי שמחשב שלישי שמאזין יוכל להבין את השיחה. במאמר זה נבין מה היתרונות של הפרוטוקול ולמה אנחנו צריכים אותו
גביית תשלום בכרטיסי אשראי בחנות ווירטואלית באינטרנט
גביית תשלום באמצעות כרטיס אשראי הינה דרך נפוצה בכל בית עסק. באינטרנט חברות האשראי מחייבות שהחנות הוירטואלית תעמוד בתנאים מסוימים על מנת שיתנו לכם אישור לגבות תשלומים בכרטיס אשראי בחנות הווירטואלית שלכם.
כל מה שרציתם לדעת על PayPal ולא היה את מי לשאול
פייפאל הינו חשבון וירטואלי לתשלום מאובטח באינטרנט. הגולש מזין את פרטי הכרטיס אשראי שלו בפייפאל ומשלם באתרי אינטרנט באמצעות חשבון הפייפאל שלו ללא צורך בהזנת מספר כרטיס אשראי באתר בו הוא משלם. היתרון העיקרי בתשלום באמצעות פייפאל זה שכרטיס האשראי נשאר בפייפאל ואינו משותף בשום דרך עם האתרים שמקבלים את התשלום.
חנות ווירטואלית - איך זה עובד?
אתם מקימים חנות וירטואלית במערכת GO-SHOP שדרכה גולשים באינטרנט (במחשב, בטאבלט או בסלולרי) יוכלו להזמין ולשלם. איך זה עובד בעצם?
מה זה דומיין?
שם תחום (באנגלית: domain name; דומיין) או שם מתחם הוא שם ייחודי של אתר ברשת האינטרנט, שמבדיל אותו משאר האתרים הנמצאים ברשת.